FysioNatur – Foredrag/ Kurser

Behandlings- og kursus virksomhed

Lider du af stress? – så søg den vilde natur !

Hvorfor vild natur, spørger du sikkert?

Søg flere oplysninger i FysioNaturs foredrag og kurser nedenfor!

FysioNatur tilbyder Kurser og Retreats til dig der er nysgerrig på hvordan naturen kan hjælpe dig med at leve et mere stressfrit liv.

Formålet er:

At oplyse danskerne om hvordan man kan leve et liv hvor naturen er din terapeut.

Du lærer hvordan de kan finde balance ved brug af naturen, naturens ro og naturens symboler.

FysioNatur foreslår:

1. Tag et inspirations foredrag online – eller mød op på Stenager 2, 6400 Sønderborg. Se skemaet nedenfor.
2. Kom med på et Lørdagskursus. Her bliver du inspireret i natur-aktiviteter og naturværdier. Se skemaet nedenfor.
3. 3 dages natur- retreat til dig der kender naturterapi og ønsker fordybelse/ ro i 3 dage. Se skemaet nedenfor.
DATOHvadBeskrivelseAdressen/tilmelding
02.05.24
16.05.24
Foredrag kl. 19.00Hvad er Naturbaseret Terapi? Menneskecellens trivsel. Hvad er naturværdier og hvorfor er “vild natur” godt til stressede menneskehjerner. Hvilke teorier er der, som naturbaseret terapi læner sig op af? Hvorfor er behandling i naturen godt og hvilke evidensbaserede behandlingskoncepter er der?
Stenager 2, 6400 Sønderborg.
Pris: 75
Tilmelding: Klik her
Foredrag onlineEr stadig på tegnebrættet og ikke helt færdig endnu.Link:
pris: 50
25.05.24
08.06.24
Lørdagskursus
8.30 til 17.00
Ankomst 08.15
Hvilken slags naturbaseret terapi er bedst til dig? Kan naturbaseret terapi også forgå i dit nærmiljø?
Få redskaber der afbalancerer den stressede menneskehjerne.
Noget af dagen foregår i NaturBevidsts kursuslokaler. Naturaktiviteterne afprøves ved det dejlige Ulkebøldam og dertil hørende spejderhytte.
Incl. frokost og eftermiddagskaffe.
Stenager 2, 6400 Sønderborg
Pris: kr. 1995
Tilmelding: Klik her
14.05.24Foredrag om kroniske
smerter.
Foredrag om kroniske smerters opståen, hvordan psyken spiller os et pus. Hvordan vi kommer ud på den anden side med en større viden og indsigt i os selv og vores omgivelser.Stenager 2, 6400 Sønderborg
Pris: 75
Tilmelding:
30-31-1 aug./sept. 24Natur-retreat3 dages retreat hvor der lægges op til at bruge naturen til at opnå ro og personlig indsigt. Du vil få mulighed for at afprøve hvilke naturaktiviteter der passer bedst til dig.
Har du lyst så afsættes der tid lørdag aften til at afprøve Alsik Spa. Alsik Spa er en velsignelse efter en dag i naturen.
FysioNatur kan være behjælpelig med at finde et roligt overnatningssted.
Stenager 2, 6400 Sønderborg
Pris: 4300